onsdag 7. mai 2008

Reisefeber????

i mårra reis lille heidi på tur ut i den store verden. den her ganga med en fast bestemmelse om å ikke få flyskrekk. (la nån fleir enn meg merke te plasseringa av ikke i den setninga? tydeligvis ikke helt over mastern her borte).. 

så i stedet for å fokuser på flyskrekk og sånnt, så bruk eg all min energi på å bekymmer meg for om man treng to eller tre skjørt, og om d e nok med 14 toppa for 4 daga. (JA; eg e sterkt i tvil om d hold...) 

dessuten brukes det mye energi på å tenk på ka slags matpakke eg ska ha tell togturen ned tell gardermoen - altså fokuser på det trivelige i stedet for å tenk på at eg snart ska dø! (førr eg e jo enno sekker på at man dør KVER GANG man tar fly!) 

2 kommentarer:

MJ sa...

God tur:) Jeg er sikker på at du kommer hel tilbake. Kos deg masse.

Margrethe sa...

God tur! Husk at Blue Ice har den beste isen og at eg ønsk meg et postkort :)