tirsdag 21. september 2010

Selvhøytidelig?

Nå har jeg akkurat forklart begrepet selvhøytidelighet ca 17 ganger (1 for hver student)...



Kanskje burde jeg bare sagt at det er sånn som jeg er, så flau som jeg ble av den "lille" feilen i første del av timen....



Jeg skulle spille Åge med Trondhjemsnatt for studentene. Hadde trykket opp finfint papir med teksten (på trøndersk og bokmål, og med ordliste til engelsk), og funnet fram en fin video på youtube med bilder av Åge på scenen og stemningsbilder fra Norges vakreste by.....



Men, så kom jeg i skade for å vise denne filmen i stedet:




3 kommentarer:

Anette sa...

Nå satt jeg i spenning og venta at det skulle komme noe skikkelig drøyt! :P

Borghild sa...

ja, du har et poeng i at det KUNNE ha vært enda verre, men den tigeren skapte liksom litt feil stemning i norskkursklasserommet...

Anita H.A. sa...

trudd det sku kom nå nakenheter her, hehe!
men seriøst.. fiiin sang, og forferdelige trondheimsabstinensa her!!!