tirsdag 9. desember 2008

Barbie

De to masterbarbien e ferdig med prøveforelesninge. Dem ha feira med champis og dæm e ferdigutdanna! Gratulerer!

Eg ha tenkt litt på det her med Barbie i det siste. Eg e enemlig veldig misunnelig på Barbie. Og da trur du kanskje at eg tenk på den smale midja, de lange føttern eller det pene smilet?

Nei - de tingan treng eg ikke. 

Men en ting Barbie (eller allefall Barbiekopian som eg e vokst opp med) kan, som eg ikke kan, det e å ta av seg arman når dæm e i veien. Eg syns det hadd vært utrulig praktisk å bare kunn ta av den eine arm og legg den bort når det pass sånn. Når man ligg på soffan og ser på TV - og den arma som bi ned ALLTID bi i veien. 

(og så e jo Barbie av plastikk - det e sikkert ganske greit det og - ingen fare for å få blåflekka når man går på ræv på isen...) 

6 kommentarer:

Fru Fortuna sa...

hahahaha! jeg ligger i sofaen og ler og griner - så for meg at du plutselig bare tok av deg arma :D

Marthe-Julie sa...

Søta!!!:D Håper det gikk bra med deg i dag. Tusen takk for fin gave. Klem

Åshild sa...

tihiiii!! det hadd vært kjempepraktisk!(ikke fullt så praktisk å ta på sæ klær uten å kunn bøy knærn, men, men..;)

Anonym sa...

eg lur meir på det med blåræva? :p

Borghild sa...

rita: ja- rumpa mi E blå etter et uheldig møte med isen...

Anonym sa...

Hahahah, fantastisk! Ta av seg armene! Ho ho ho!