tirsdag 2. desember 2008

En kontrollfrik mister kontrollen...

Heidi: -I mårra ska eg ha religionseksamen (etterfulgt av rungende latter)
Det ha liksom vært mitt motto i dag. Flir godt av kor dårlig det kommer te å gå på eksamen i mårra, og at eg håpa eg sku klar å surf meg inn på en D i hvertfall på bakgrunn av min kjennskap te kristendommen utenom studia. 

Så sku eg sjekk studweb i dag for å se kor d va eg sku
 møt opp te eksamen. Hadd planlagt det der med antallet mandarina man treng for å overlev en eksamensdag og at d e lurt å ha med ullsokka å skift tell 
så man slepp å sett inne med sko. Gleda meg litt te å vær grunnfagsstudent
 igjen etter et langt masterliv. 

På studweb finnes d ikke nå religion. Eg e rett å slett ikke oppmeldt te eksamen. 

Kontrollfriken over alle kontrollfrika, ho som aldri ha gjort nå feil, ho ha rett å slett ikke meldt seg opp te eksamen i år. FANTASTISK.. 

Kan si det sånn at eg ikke e veldig lei meg, no får eg nån ekstra tima te å les på didaktikk i mårra - ikke så dumt det heller... 

(og vi ha flira ganske hardt på lesesalen av det her...) Og no ha eg fått "karakter" av MJ for bragden. En rosa lapp med "SERDELES BRA! (IDDIOT!)" på... den ska eg spar på. Og MJ sei eg kan skyld på mastertåka, at den var i et helt ÅR fra innleveringa. 

3 kommentarer:

Åshild sa...

Imponert! Ikke alle som klare å få S på Universitetet, Heidi. Synes du ska vær stolt.

Marthe-Julie sa...

Og jeg vil bare bemerke at skrivefeilene er med vilje...

Pita sa...

Hvis det er interessant kan jeg røpe at oppgaven da jeg tok den eksamen var: "Beskriv kristendommens utvikling fra 1500 og fram til i dag", det er med andre ord ikke akkurat detaljspørsmål det blir spurt om (sånn til neste gang du skal ta den...)