mandag 1. desember 2008

Tagging

(la meg først start med å sei at eg syns det e interessant kordan ordet tagging ha endra betydning. i gamledaga, da eg va ung, betydd det å skriv på doveggan - no betyr det å sett navnet te nån på et bilde eller en tekst på nettet) 

MJ ha allefall tagga meg. 

Regla: 
1: Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2: lag en liste med seks (u) interessante ting om deg selv
3: Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere deres blogg

Så.. her kommer det altså seks (u)interessante ting om meg:
1. Eg har himla ondt i hodet akkurat no (det sei eg fordi eg slit med å tenk på nå anna...)
2. Eg ska ta eksamen i innføring i kristendom på onsdag - og eg ha ikke lest eller fulgt forelesninge. trur den forhenværende toppstudenten går på en ganske kraftig smell der, ja... 
3. Der sneik det seg inn en tell uinteressant ting om meg (som alle veit fra før, men som det kan vær godt å skryt litt av med jevne mellomrom): eg fikk A på masteroppgava mi. 
4. den første i kver måned har eg på meg sokka som har ROSA og svarte stripe. I fredens tjeneste! 
5. Eg gled meg te juleferie heime i sjona:) 
6. Eg ha, for første gang når adventen e begynt, ikke kjøpt nån julegave enda. Julekortproduksjon ha og måtta lid for at vi ha flytta i november. 


Eg send tagginga videre tell: Margrethe (Som har bursdag i dag, GRATTIS lille venn!), Anette, Åshild, Anita  og Kristin

5 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Tagging har vel alltid hatt den samme betydningen. Å merke noe/noen? Det kommer vel fra "tag"? Jeg syns det har akkurat samme betydning, men nå kan man merke noe/noen uten sprejboks.

Zillapilla sa...

Sokker i fredens tjeneste!?

Margrethe sa...

Skromf!
Ka skjer om eg nekt?

Borghild sa...

vest du nekt, margrethe, så kommer det titusen dverga i senga di i natt og hent alle hårstråan dine og bruk dæm te å heng seg i. du vil altså vær skyldig i kollektivt dvergeselvmord!

(eg anbefal deg altså IKKE å nekt!)

Margrethe sa...

Sia d snart e jul e alle dvergan innkalt til nordpolen for å hjelp julenissen med å bli ferdig. Så eg trur eg tar sjansen :p