fredag 28. juni 2013

Utdrikkingslag.. i drømmene

I natt drømte jeg at det var utdrikingslaget mitt. Jeg satt i en lastebil som kjørte gjennom masse tunneller, og det var snø og is på alle veiene. Sjåføren klaget på norsk veistandard, før han stoppet fordi det sto en fyr i veikanten med et våpen - som seinere viste seg å bare være et kamera. Når vi kom nærmere så jeg også at dette var en venn av meg, og han tok masse bilder. Da skjønte jeg at det var utdrikkingslaget mitt.

Sjåføren stoppa lastebilen, og jeg gikk ut og oppdaget av vi var i Nordsjona, like ved ungdomshuset. Der hadde vennegjengen satt opp en gapahuk og drev og laget bål og forberedte grilling. Og så kom flere og flere av venner og kjente til for å overnatte i gapahuk i snø og slaps.

Lastebil: -
Tuneller: -
Kamera: -
Gapahuk: +
Snø og slaps: -
Venner: +
Grilling: +

Disse drømmene kommer vel bare til å nå nye høyder i tiden framover.. Spent!


3 kommentarer:

anne karlsen benum sa...

Når er den store dagen?

Borghild sa...

Bryllupet er 21.september.

Anonym sa...

nordsjona +
mh