torsdag 11. desember 2008

snart jul... ?

Ting eg har lyst til:
- ha juleferie
- vær millionær
- ha en interessant og spennende jobb (men eg har derimot ikke løst te å søk på de her jobban - eg syns rett å slett eg burde bi head-hunta, Fordi jeg fortjener det!) 
- gå på ski 
- handel julegave
- drekk kakao
- bak pepperkakehus
- se på TV
- sy, strekk, hekkel, mal, tegn, klipp og lim
- skru meir ikea-møbla
- les alle bøkern i lesesalsbiblioteket (UTENOM de faglige..) 
- bokblogg om bøkern 
- vask tell jul
- vær så smart som Terence Tao - sånn at det kan heng lappa på heile NTNU: "Verdens smarteste kvinne, Heidi Borghild, kommer til NTNU"


(e det en omvendt proposjonal sammenheng mellom ønsket om å vær smart og tida på lesesalen eg bruk på blogging?) 


1 kommentar:

Anonym sa...

du ska snart få kakao, varme i ovn, mamma sin omsorg og sofakos.
mh