fredag 24. september 2010

en telefonsamtale

Borghild: -Hei, det er Borghild, jeg hadde ubesvart anrop fra deg?
Den hyggelige dama: -Hei, ja, jeg ringte for å gi deg en hyggelig nyhet på fredagsmorgenen
Borghild: -jaha? (gliser vilt, prøver å unngå å begynne å gråte av glede)
Den hyggelige dama: Ja, innstillinga er klar, og vi vil gjerne tilby deg jobb
Borghild: Oi, takk, ja, det var hyggelige nyheter! (gråter litt, prøver å skjule det for dama)
Den hyggelige dama: Selvsagt er det med forbehold om at det formelle med ansettelsesutvalget går i orden, men det tror jeg nok at det gjør


og det tror jeg også, og fra første januar er jeg F * A * S * T - FAST ansatt.... hurramegrundt!!!!!

5 kommentarer:

Fru Fortuna sa...

Så fantastisk! Gratulerer! :D

Anette sa...

En herrrrrlig telefonsamtale! Gratulerer :)

Rita sa...

Gratulerer sååå mye!! :D

st sa...

gött mos! grattis!

Pita sa...

Fantastisk! Og vel fortjent!