torsdag 13. november 2008

dysleksi?

for de som e "innvidd" så kjæm d ikke som nå nyhet at eg ofte skriv litt andre ting enn det eg trur eg skriv (sErlig...) 

no ha det altså vist seg at eg ikke les så bra heller... i dag sku eg google litt igjen, og teste ut "borghild + blogg" 

ltt nepå resuultatan der fant eg den her bloggen. 

Når eiern av bloggen presenter seg sjøl, står det: "Her er min blogg. Jeg som skriver heter Borghild, jeg har hund og er inderlig opptatt av nettopp det." 

Når eg lest det her sto det jo selvsagt nå helt anna inni hodet mitt, for hos meg va ordet har bytta ut med ordet er. 

Tanken på en hund som blogga va så festlig at eg og Å begynt å leit etter hundeblogga - og etter at Å googla "Jeg er en hund"  fant vi den her hjemmesida.... 

4 kommentarer:

Åshild sa...

hahhaaaaa!! æ sett her å flire en slags kols-latter for ikke å vekk hele blokka!!:D Flire av "Jeg er en hund og er inderlig opptatt av nettopp det", og av det faktum at æ har gooogla "jeg er en hund".

Skrives resultat med to u`a no ja, Heidi? Visst itj det æ... :P

Borghild sa...

åhh.. treng vi kommenter ALLE skrivefeilan te dyslektikeren

Anonym sa...

huff, no flira eg så eg skreik... :p

Pita sa...

Shit, jeg leste faktisk "jeg er hund" i stedet for jeg har hund jeg også... resultat av skadelig muggsopp på mastersal eller noe sånt kanskje?