mandag 13. april 2009

Ignoreringens kunst

Det e 48 daga tell 3.juni. Eg e halvferdig med 1 av 4 oppgave som ska inn tell da, og eg skjønn ikke kordan det ska vær mulig å få fullført resten. I dag ha eg hatt en heil fridag i Trondheim. Den kunn ha vært brukt tell å skriv på en av de nevnte oppgavan, men eg ha velgt å gå inn for ignoreringens kunst, og foreløpig nekt å forhold meg te frista, stress, forelesninge, pensum og oppgave - eg velg å tru at eg kjæm i mål uansett. 

I stedet ha dagen blitt brukt tell: 
- søvn, litt for mye søvn, det kommer te å bi umulig å stå opp halv 7 i mårratidlig. 
- klesvask (utrulig artig når man veit at alternativet e skolearbeid)
- kinamat fra mr chongs take away ( ja, eg ELSK å bo på møllenberg) 
- sying av en gardin tell soveromsvinduet (den andre må vent, fordi eg ha kjøpt litt lite stoff, så eg må på ikea en tur tell før den bi ferdig, det e ikke alltid så lurt å bare ta øyemål av høyden på vinduan).  


Og sist men ikke minst: Eg ha lært meg å send bilda fra mobilen te datan via sånn derre bluetooth. Et teknologividunder, det e det eg e... 

2 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Det er viktig å ha en skikkelig avslapningsdag før man starter igjen etter ferie.

Veldig fint stoff på gardina di:)

Pita sa...

3. juni er leeenge til, 29. april derimot...

Dessuten er jeg sikker på at du, som er for braniac å regne i nordisk sammenheng, er tilnærmet Einstein i PPU-sammenheng, så oppgavene skriver seg nok nesten selv:)