tirsdag 12. mai 2009

And she wishes today was one year ago...

Hold på denne følelsen, tenkte jeg. Jeg gikk gjennom gatene, nynnet inni meg på en sang - jeg vet ikke om jeg tør innrømme hvilken. Men den er på Trøndersk - og jeg blir bare mer og mer glad i Trøndelag. Trivelige, herlige, sjarmerende, koselige Trondheim, "byn æ bor i". 

Æ ha blitt gla i byn æ bor i! 

Jeg håper - at jeg får bo her i mange år. At jeg får lov til å bli enda mer lommekjent i det som etterhvert har blitt "min by". 

Men jeg håper virkelig ikke -  at jeg skal begynne å si Æ... 

(nå tenker du; "hva har dette med tittelen på innlegget å gjøre?"  for den observante leser er det en annen sang jeg pleier å nynne litt på - oftest når jeg er i betraktelig mindre godt humør enn jeg er i dag. Men jeg følte virkelig for å minne mine kjære lesere på blogginnlegget som ble skrevet for nøyaktig ett år siden - da jeg akkurat var kommet hjem fra en flott ferie i ROMA!!! )

les, le - og tenk på at du sikkert ikke ser så verst ut likevel:) 




2 kommentarer:

Borghild sa...

beklager dette blogginnlegget. beklager. unødvendig!

Merethe sa...

I løv that song...:)