søndag 3. oktober 2010

start på bunnen og fyll opp

og prøv å ikke la for mye renne ut på veien...

Mer og mindre bloggverdige hendelser i helga:

-Kjendisobservasjon:
Foran meg på bussen satt en nerdekjendis. Nerdekjendis nummer 1 (ja, nest etter han det ikke er særlig realistisk at henger på bussen mellom Oslo og Hadeland.) Nerdekjendisen satt sammen med dattera si, de hviska hverandre i øret og fniste. Jeg snakka om språk med min medreisende. Jeg hadde lyst til å si Hei. Det gjorde jeg ikke.

- En samtale på lederkurs:
Jente som ser litt kjent ut: "Hei!"
Jeg: "Hei, hva heter du?"
Jente som ser litt kjent ut: "Lillian, og vi er venner på facebook"
Jeg:

- Lærdommer på lederkurs:
Det kan faktisk bli litt mye kaker og god mat
Kroppen tåler voldsomme leker bedre når den er mellom 7 og 14 år gammel
Leirbål er leirbål. Uslåelig. Glede.
(ja, og en del nye leker, noen triks jeg vil bruke med speiderne og mange, mange gode samtaler)

-Flystatus:
Kraftig, ekstremt kraftig turbulens ved landing på Værnes. Ingen tårer. Ganske stolt, ja:)

6 kommentarer:

Åshild sa...

Ikke Chomsky, altså.. Men hvem er det da? Torp? Sylfest? Uri? Jag är nyfiken.

Anette sa...

Ja, gi oss noen flere hint!

Borghild sa...

Hvem av dem du nevnte ser du for deg sitte og fnise sammen med dattera si?

Anette sa...

Torp!

Borghild sa...

Anette: da hadde det jo vært en dobbel kjendisobservasjon, og det var det ikke. Nei, det var den dattera som fikk meg til å tenke på "lunsj" i stedet for "formiddagsmat" og som kjusa mora si i panna når ho våkna fra buss-søvnen sin.

Åshild sa...

Aha...:) Dattera som sier "jeans", altså. Ikke "dongeri" (som mora) og heller ikke "olabukser" (som mormora)..

Artig!