mandag 25. april 2011

På kjærestetur i heimbygda

hånd i hånd i fjæresteinene...

hun: "du som er geolog og greier, hva slags stein er den store, hvite der borte?"
han: "eh.. isopor"

Dette innlegget prøvde jeg forøvrig å blogge fra mammas nykjøpte iPad fordi jeg var for lat til å gå opp på soverommet og hente min egen data, men iPaden ville ikke la meg skrive - om det var meg, blogspot eller isopor den ikke likte, er uvisst.

Påsken har vært veldig upåskete, og veldig påskete - samtidig. Vi har vært på bingo, uten å vinne, vi har grillet pølser og spist kvikklunsj - men i fjæra i stedet for på fjellet. Mest av alt har vi kost oss, slappa av og virkelig, virkelig ikke tenkt en eneste fornuftig tanke hele påsken (hvis man da ikke regner ca 1000 spørsmål quizing som fornuftig, da)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Upåskete påske er den beste, synes jeg. Kvikklunsj smaker like godt i fjæra som med føttene surret fast på løsplank. Hem kom egentlig på at det var en god idé?