mandag 14. mai 2012

Muntligsensor

Nå vil jeg egentlig bare blogge fordi jeg synes at jeg er ganske kul, moderne og bissniss som sitter med macen i fanget på et hotellrom i Bergen mens jeg nipper til en kaffe fra Deli de Luca. (og litt fordi jeg er redd for å sovne nå, og våkne i femtida i natt hvis jeg ikke har noe å konse om).

Jeg er i den ekstremt regnvåte byen for å sensurere muntlig eksamen, og det har jeg gjort i hele dag. Studentene her er akkurat like søte og sjarmerende som studentene i Trondheim - og jeg blir litt rørt av å høre dem si: "Eg vet isje koffor..." Nydelige, nydelige bergensdialekten!

Og når det gjelder regnet, så hadde jeg forventa regn - men dette er over all forventning med obs-varsel på yr.no og sidelengs syndeflod med to meter sikt. Mye, selv for Bergen.

Ingen kommentarer: