tirsdag 16. desember 2008

sånn føles det altså...

å send en søknad te en jobb
-man faktisk har lyst på. 
-man ikke vil ha fordi man e avhengig av pengan fra sommern når høsten kommer, men som man ska ha fordi den e interessant, spennende og utfordrende.
-man ikke har lov å håp på å få, fordi nesten ingen får den første gang dem søk.
-der du ha fått hør: "vi kryss fingran for dæ, vi vil gjerne ha dæ som kollega!"


i natt sov eg nesten ikke fordi det va søknadspapira overalt inni hodet mitt. i dag ha eg fiksa, årna, lest korrektur og satsa på at det går i havn. 

no e eg bare kvalm og skremt og i det hele tatt håp eg at eg får søv før svaret kommer - for det kan visst ta et halvt års tid, i følge dæm som ha vært i gjennom det.

2 kommentarer:

Zillapilla sa...

oi, så lang tid! Masse lykke til=)

Fru Fortuna sa...

Lykke te!
Æ krysse fingran :D