onsdag 18. februar 2009

H for Heidi eller B for Borghild?

Åshild ha tagga meg på facebook, men sia eg ikke vil utlever meg for de 313 nærmeste vennan mine på facebook, så legg eg det her i stedet - sånn at heile verdensveven kan se det...

Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar, legg til dine, og tag 10 venner. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar... ikke dikte!(haha) Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger, og du kan ikke bruke ditt eget navn som jente/ guttenavn.Have fun!!!

1. Hva er navnet ditt: Heidi
2. Ord på fire bokstaver: Hånd
3. Guttenavn: Håvard
4. Jentenavn: Helga
5. Et yrke: Heks
6. Farge: Hesligbrun
7. Noe du har på deg: Hals (ja, som i klesplagget, ikke halsen min, nei)
8. Mat: Hestebiff
9. Noe på badet: Håndkrem
10. Et sted: Helgåvannet
11. Grunn til å komme for seint: Heiltrøtt
12. Noe du roper: HALLOOOOOO???
13. Film tittel: Hesteviskeren
14. Noe du kan drikke: Heitvattn
15. En musikkgruppe: (boikott - sånnt veit eg INGENTING OM!)
16. Et dyr:Hamster.
17.Gatenavn: Hemingway (eh...?)
18. Bilmerke:Honda
19. Sang tittel: (Boikott - se spørsmål 15)
20. Et verb: å hilse

(det her va ikke lett - spesielt siden eg e et populærkulturelt tapertilfelle uten peiling på nån ting av betydning...)

2 kommentarer:

Pita sa...

Ja, så intens utlevering som dette kan man jo ikke ha på facebook...

Åshild sa...

Driv du også å drikk varmvatn sånn i tide og utide? Uten nåkka oppi? Sånn Kristin-fakte det..:)