søndag 22. februar 2009

Kjære Maggoten min:)

Ingen fare, eg ha IKKE vørte Bokmålsborghild* - men når eg prøv å vær interessant og kunstnerisk og litterær skriv eg på bokmål i stedet for dialekt. men alt som e vanlig blogging kommer fortsatt te å vær skrevet med mi fantastiske hybriddialekt. 

(Og kjære Åshild: Eg håp ikke det her skap trøbbel for oppgava di - du kan gladelig se bort fra den her typen skille mellom dialekt og standard, sånn at du slepp å skriv om enda en måte å velg skriftspråk. (eller kanskje det e vanlig å skill sånn??)) 

*Veldig, veldig fint kallenavn dessverre - Men eg e Ranværingsborghild, eventuelt Sjonværingsborghild. Eg burde ha hatt et navn på S. hadd det vært eg som hadd "sildabloggen", så kunn eg ha vært Sjonværingssilda - det e et fint navn det. No ska eg avslutt før det her bi slitsomt. 

1 kommentar:

Margrethe sa...

Sånn der interessant og kunstnerisk og litterært veit eg lite om, men forklaringa e godtatt :)