onsdag 25. mars 2009

Eg ha innsett at eg ikke kan nån ord på W heller, og at eg dermed bare ska trekk meg fra heile alfabet-drømmen. eg e nok ingen ekte ordelskende trendy alfabetnerd som enkelte andre bloggera. 

Og til orientering: 
-nei, det her e ikke første gang eg skriv det her innlegget, datan min sletta det første. 
-nei, ikke munnkurv, bare normal oppførsel og taushetsplikt.
-nei, ikke avskrekka fra læreryrket, men med betydelig svekka respekt for journalistyrket.
-nei, eg e ikke veldig sur for at det snart e påske
-nei, eg e heller ikke sur for at staten vil betal meg tebake masse, masse penga i skatt. 
-nei, eg ha ikke blitt et neimenneske, eg e veldig positiv og kan si:
JA, det her ha vært en veldig, veldig, veldig lang dag. 

2 kommentarer:

Anette sa...

Og ja - jeg er glad jeg ikke er i dine sko! Gurimalla.

Åshild sa...

Ja, jøss.....!