søndag 22. mars 2009

Trendy?

Anita har hevet seg på trenden, og eg kan jo ikke vær dårligere - så eg tenkt å begynn på et alfabet eg og. Men for å vær vanskelig ska eg ikke følg alfabetet, men rekkefølgen på bokstavan på tastaturet. Det betyr at første bokstav e... (du ser ned på tastaturet å sjekk no, eller?) 

Q

(Ja, eg gjør det ikke akkurat enkelt for meg sjøl...)

Quale: som barn va det det eineste ordet på Q eg vissta om. Quale e en butikk på mo som selg typ verktøy og andre manneting. Eg trudd lenge at det va det eineste ordet som begynnt på Q. 


(og det kan hend eg fortsatt ikke veit om andre ord på Q? Kommer på Q-melk, men siden alfabetet ska vær et positivt alfabet, velg eg bevisst å ikke skriv om det..) 

Kommer sterkere tilbake med W neste gang... 

3 kommentarer:

Åshild sa...

Når vart Q-melk negativt??! Men du ska ha kred for å vær oppfinnsom når det gjelds rekkefølgen på bokstavan i alfabetet ditt..;)

Pita sa...

Q-tips er ganske positivt:)

Borghild sa...

Q-TIPS!!!!!!!!!!


SKANDALE!