fredag 1. mai 2009

En liten historie

Dette bildet skulle stå lenger ned, med mine redigeringsevner er noe begrenset... Jenta med pannelapp. 


Pene Johanne inviterte til middag. Bordkortene bar preg av diverse sydenturer, nachspiel og barndomsminner. Hennes eget bar preg av et stort ego. 

Vi spillte kortskalle (eller hakelapp, som forfengelige jenter med fin hårsveis velger å kalle det). Enkelte hevder at jeg ikke er serlig (sic!) flink til å skrive - men her var det visst noen som var verre. Den kjente norske idol-vinneren Kurt Nissen - noen som har hørt om han? 





"Syns du eg e god i fotball, eller, Johanne?"
Tøydokke Anna - utvilsomt den beste "personen" eg ha vært i kortskalle noensinne! 

Fantastisk kveld med fantastiske jenter, vi har det like artig i dag som da vi var 7 år. (og 8, 9, 10, 13, 15, 17 og 19). 









Til sist: et bilde fra natta før. Fra strabasene jeg ikke tør blogge om fordi det er en politisak. Håret er hvitt og blått og, ja, jeg er _litt_ trøtt og fortvila... 

(og en siste tilleggsopplysning: masterveiledern har visst skrevet en artikkel med en kilde som er den fine, grønne boka mi... HURRA! Jeg er en kilde!) 

2 kommentarer:

Anette sa...

Jeg skjønner hvorfor håret ditt er hvitt, men blått??

Og gratulerer som kilde! :)

Borghild sa...

pulveret va litt kvitblått...