mandag 27. april 2009

dagens begivenheter

Begivenhet nummer 1: 

Plutselig fant jeg meg selv med en 80årig dame i armene og den høyre handa strategisk plassert midt på puppen hennes. 

Bussen bremsa litt fortere enn dama forventa og speidern satt tydeligvis alltid beredt til å ta i mot henne. 

Begivenhet nummer 2: (ikke fullt så juicy og med mindre grad av pinlighet)

Norskkurset har fått to nye deltakere. Som ikke kan noe norsk. Lærern føler seg litt scizzo der hun løper fram og tilbake mellom "jai hetar" og "hva er presens av skjærte?". 

Begivenhet nummer 3: 

Fikk akkurat servert en is! (Og derfor slutter dette blogginnlegget nÅ) 




5 kommentarer:

Rita sa...

reiste du deg ikke og tilbød dem gamle dama plassen din? heidi da! :p

Borghild sa...

Ho hadd setteplass, men ho va røyst seg litt før tidlig før bussen stoppa på holdeplassen. Eg e ikke OND!

Anette sa...

Jeg håper ikke du lærer elevene dine at 'å skjære' heter 'skjærte' i preteritum :)

Borghild sa...

Det e godt mulig eg ha vært litt for dialektpåvirka og gjort akkurat det... Shit, norges dårligste norsklærer søker jobb:)

stakkars folk, dæm lær seg nordsjonanorsk!

Margrethe sa...

Heidi.. Eg trur ikke vi ska gå nå nærmar inn på koffør du mein d e strategisk å driv å tafs gamle dame på puppen.
Den strategien synes eg du ska få ha for deg sjøl ;)