onsdag 6. mai 2009

En spions bekjennelse

Det er ingen hemmelighet at jeg "smugleser" en hel del blogger. Jeg har ca 27 blogger i favorittene mine på Macen min. Og da er ikke de jeg har pekere (eller lenker...) til her inne tatt med. Jeg liker å spionere på livene til folk - alt fra de som skriver om den nyeste kjolen de har kjøpt seg, til de som blogger barnebilder. 

Men plutselig sto hun der, i levende live! Jenta jeg for bare et par dager siden så bilder av rett foran meg på skjermen! Jenta jeg føler jeg nesten kjenner fordi jeg har lest bloggen hennes en del ganger. 

Jeg følte meg nesten litt avslørt! Tenk om hun vet at jeg vet hvem hun er...? 

Til deg som "smugleser" bloggen min (for jeg HÅPER at du finnes!): Vær så snill, legg igjen en kommentar her, så vet jeg at du finnes... (eventuelt fortsett smuglesingen: jeg vet at jeg skal fortsette med min smuglesing..) 

3 kommentarer:

Åshild sa...

Åh, jeg opplevde akkurat det samme her en dag! Ei av de jentene jeg smugleser hos stod foran meg i H&M-kø. Og det var ei veldig, veldig rar opplevelse!!

(Og beklager hvis du ble skuffa da du åpna kommentaren nå - og så at det bare var meg, og ikke en smugleser som hadde stått fram..:)

Borghild sa...

Ikke skuffa - veldig glad for at eg har faste lesera og:) hvis dåkk slutt å les e det liksom ikke mye vitsi å skriv:)

Anonym sa...

eg smuglæs titt å ofte. ka ska det bi tel når eg plussele ser deg - iiik.

mh