torsdag 6. august 2009

fra skrytepavens dagbok

Mens jeg jobber, planlegger jeg kvelden: "kjapt hjem, sunn middag og så joggetur - og kanskje litt rydding etterpå hvis jeg rekker det.. "

Når jeg er ferdig på jobb tikker det inn sms fra I. som er på sjåpping - og alle tanker om sunne middager, joggeturer og rydding forsvinner som dugg for solen.

Under kinamaten med I. planlegges resten av kvelden: "jeg kan ennå rekke å få det ryddig hjemme"

Når vi har spist ferdig tikker det inn ny sms: "Brus på solsiden i kveld?" - og alle tanker om rydding forsvinner, IGJEN.

For en herlig ettermiddag!!

Men vi skal være glade for at jeg ikke venter typ kongen på besøk i mårra - for her ser det virkelig ikke ut - og jogginga - nja.. vi får se hva som skjer:)

2 kommentarer:

Pita sa...

Og det er jo bare å ta med kongen på en brus på Solsiden også:)

Og by the way, for å legge inn denne kommentaren må jeg skrive "haral" i bokstavfeltet. Fakta!

Borghild sa...

hahah!!!! Den fikk meg te å flir HØGT heime aleina i leiligheta! de bekrefterordan e så bra!