tirsdag 25. august 2009

Gode nyheter siste døgn

De fine tingene:
- latinamerikanske studenter.. (say no more)
- å dele kontor med en som aldri er her
- tapas i mårra
- tapas med verdens fineste, beste, mest fantastiske jenter i mårra
- kontrakt, lønnstrinn og stas (!!!!!!!)
- å kunne sende sms: "møt meg ved bygg 10, jeg JOBBER der"


Av mindre fine ting kan nevnes dagens mårrastress: Gå til buss. Oppdage at lommeboka ligger hjemme. Gå hjem. Gå til buss. Hoppe på buss. Oppdage at kontornøkkel ligger hjemme. (ja, jeg har ikke hatt den nøkkelen en hel uke enda, hvordan skal dette ende?)
(og tenk så mye mer effektfull denne passasjen om stress hadde vært hvis ikke alle leserne visste at jeg bor syyykt nært bussholdeplassen..)

2 kommentarer:

a banan sa...

fine ting fine ting :)

Zillapilla sa...

Taaaaaaaaaapaaas =) jeg teller timer!