torsdag 13. august 2009

hat!

Jeg hater denne dagen!

Jeg forbanner den, slenger den i søpla og tråkker hardt og lenge på den! Jeg avskyr å se at han blir borte for meg, i det taxien kjører sakte bort fra meg. Jeg kan ikke utstå tanken på to hele uker alene, to uker uten han. Jeg kan ikke utstå tanken på at han sitter der, alene - midt ute på havet, i en konteiner.

Jeg hater denne dagen, og blir sint, fortvila og opprørt av at denne dagen gjentar seg gang på gang på gang på gang....

KOM HJEM!

4 kommentarer:

Åshild sa...

:(

Klem te dæ.

Zillapilla sa...

noen dager er livet bare dritt

Fru Fortuna sa...

Hoff, ja, det e trasi når dæm fer, men plutseli e han heim ijænn :) Stor klem!

a banan sa...

det er bra å kunne være sammen bestandig, men det er enda bedre å skulle være sammen FOR bestandig!!

klem til deg (disse to ukene kommer til å fly)