søndag 16. august 2009

Scary Movie

Det finnes to av meg. Den jeg er - og den jeg later som jeg er.

Den jeg er, er ikke som deg, hun liker ikke sånne ting som du liker. Hun syns ikke det er så viktig med sånt som du brenner for - men hun har sine kampsaker. Mange av dem. Hun er provoserende, høylydt (okej, det er hun jeg later som jeg er også...) og opptatt av sine egne ting. Hun bruker ikke tid og krefter på å være noe hun ikke er. Hun prøver ikke å passe inn. Hun lever på ei øy, midt i verden, mellom alle menneskene. Hun ser på menneskene, og tenker at de ikke er som henne - men hun bryr seg ikke.

Den jeg later som jeg er, blir med når du ber henne om det. Hun gjør alt for å passe inn, og ser seg selv gjennom et glassvindu fra øya si. Hun lever mot sine egne overbevisninger, og strever etter å finne en verden der noen tenker de tankene hun tenker.

I går var jeg på konsert, og i dag melder jeg meg inn på 3T. Hva blir det neste?

1 kommentar:

Åshild sa...

Og æ får maskråkangst..:O