lørdag 6. mars 2010

mine år

Jeg har hatt bursdag 27 ganger nå, dette er meg i sjuogtyve år.


1 Wild guess: sinnsykt søt!
2 "Pilskaden" (det var vel på den tida, Mamma?)
3 Heidi ska sjøl!!!
4 "Lurer på hva fis betyr? Er det det samme som fjert??"
5 Tannfelling, fem år og femkroning for tanna (og piggsveis!)
6 Hva er vitsen med å lære å skrive mer enn navnet sitt? Det får jeg aldri bruk for!
7 Skolejente med skinnende ny gul sekk
8 Publisert forfatter!
9 Kjole av gardinstoff, matchende hårstrikk og garantert finest av alle!
10 Jeg tror ikke jeg har vært 10 år, for det kan jeg nemlig ikke huske!
11 Lifechanging
12 Gutter...gutter..gutter
13 og enda flere gutter!
14 Souvlaki, gresk salat og drinker ved bassengkanten. Reisegleden fødes?
15 Å send meg hjem, å send meg hjem, å send meg hjem..med TOG!
16 Engasjert, aktiv og drømmende
17 Dancing in the moonlight
18 Hybelliv, sjokoladekake og latterbrøl
19 Et telt, ei natt som aldri tar slutt - og ufattelige mengder gjørme
20 "Ni vet at det här är et hard rock-ställe?"
21 Trønderlivet starter
22 Nyforelska og glad
23 Tegner syntakstrær på lesesalen
24 Samboerliv i ei lita hule på Moholt
25 Masterinnspurt, nye finfine venner og gleder i kø (og blogger!)
26 Huseier og jobb (men ikke voksen?)
27 ????


Jeg må bare beklage hvis noen av minnene er tilskrevet feil alder, jeg er allerede så gammel at jeg ikke husker særlig mye av livet mitt.
(på jobb i dag er døra mi full av ballonger, så koselig!)

Takk for blomstene, lysene, serviettene, tepakkene, bøkene, gavekortene og mest av alt: takk for selskapet i går, SÅ koselig at alle mine beste venner (som bor i Trondheim) kunne komme!

2 kommentarer:

Anonym sa...

27 ----> giftemål
28 -----> bebis

Rita sa...

Ehm... den sjokoladekaka på 18årsdagen... Va det den kaka som endt opp med høl i medten? :p