torsdag 2. september 2010

10 ting i september

Inspirert av Listebloggen har jeg bestemt meg for å blogge 10 mål for måneden, om det blir en fast greie framover hos meg er ennå uvisst - men jeg liker ideen, og setter herved i gang!

1. Melde meg på speiderlederkurset Fyr og flamme

2. Reise på jentetur med finflickorna
3. Shoppe minst 1 par sko på nevnte jentetur
4. Reise på Stavangerhelg sammen med min bedre halvdel
5. Overleve morgendagen (nb: oppdatering om dette kommer når overlevelsen er gjennomført)
6. Sende et fint, hjemmelaget kort til Mamma på bursdagen (ooops.. nå leser hun det kanskje her?)
7. Se speiderne mine igjen etter en alt for lang sommer
8. Invitere tre gode, gamle venninner på middag
9. Lese minst 2 bøker
10. Bake grove pizzasnurrer - det har jeg hatt lyst til megalenge, hvis jeg skriver det på lista må jeg gjennomføre det!

(Når jeg har gjennomført et mål, markerer jeg det med grønt. September skal bli grønn får den er over!)

1 kommentar:

bombadil sa...

Da var jaggu bare pizzasnurrene igjen av de ikke tidsfestede kravene!