fredag 10. september 2010

tankene kretser rundt:

- ei speider-to-do-liste som er langt som et ondt år
- venting på svar på jobbsøknad
- helgeplanene framover - soooo much fun (og *bittelittegranne* hardt arbeid)
- at det SNART er januar og tid for date-helga med verdens beste svenske! (ja, vi måtte avtale 6 mnd i forvei for å ha en ledig helg begge to...)
- essayretting, planlegging av undervisning, studentomsorg og vokabular. Har oppdaga at en yrkesskade jeg har fått i det siste er at jeg plutselig, type midt på natta for eksempel, kan komme på et ord eller uttrykk jeg bør presentere for studentene mine. Det er dessverre sjelden morgen-borghild husker det natte-borghild tenkte på....

- at kofferten er upakka, magen tom, leiligheta kaotisk og flybussen drar om to timer... Hvorfor blogger jeg NÅ?

Herlighet så bra det skal bli med jentehelg i hovudstaden!

1 kommentar:

Rita sa...

SNART januar.... *panikk*
hihi....