fredag 1. april 2011

Aprilspøk

Denne bloggen kunne ha vært en aprilspøk. Første april 2008 opprettet jeg den, og siden har jeg plaget dere med jevnlige oppdateringer om mer og mindre meninsgsløse temaer - i tre hele år.

Takk for at dere gidder å bruke tid på å lese tankene mine.


Dagens beste aprilspøk sto kollegaen min for, ei dame på ca femti år. Vi har vært på seminar med jobben på et lite sted på landet siden i går, og i dag morges starta hun dagen med å sende sms til mannen sin: "Jeg blir kanskje litt forsinka inn til byen igjen, havna i fyllearresten i går"
Mannen ringte med en gang, helt sjokkert, og i det hun hiksta fram et "Aprilsnarr" slapp hele kollegiet latteren løs i et skikkelig gapskratt. Det kommer til å bli en klassiker!

2 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Gratulerer med treårsdagen:)

Og jeg er fryktelig glad for at det er et helt år igjen til narredagen...

Pita sa...

Gratulerer med dagen:)

Anbefaler dette blogginnlegget for inspirasjon til flere aprilspøker: http://mysverden.blogspot.com/2011/04/1-april.html