mandag 16. januar 2012

Bussregler, utdyping

Det kommenteres under forrige innlegg om de som snakker om personlige ting på bussen. Det er også idiotisk. Veldig, faktisk. Men i hovedsak er det naivt. De er mer dumme enn idiotiske. (finnes det en forskjell?)

Tre episoder på bussen fra Dragvoll til sentrum som lå til grunn for forrige innlegg:

1) To jenter diskuterer språk. Spennende for meg, så jeg lytter ekstra.
"Italiensk er jo et jævlig enkelt språk da. Jeg lærte nesten alt i løpet av en fjortendagers ferie i Italia!"

Nei, du lærte ikke et språk på fjorten dager. Herlighet!

2) To treningskamerater snakker sammen om jobb og sånt. Han ene er gymlærer en dag i uka, han andre er idiot.
"Har du motiverte elever da, eller er det noen sånne feite som ikke vil ha gym?"

Heldigvis var gymlærern en skikkelig type, så han sa i mot på denne...

3) Jente skravler til gutt.
"Hvis jeg oppnår doktorgrad synes jeg at jeg kan unne meg Botox når jeg er femti"

Håper virkelig ikke at noe universitet lar så logiske sammenhenger settes inn i en doktorgrad.

1 kommentar:

En rosa fugl sa...

Må le! Det er mange idioter på bussen. Så flott at det ikke bare fins slike rare folk i Tromsø også! Lo litt ekstra til nr.2, siden jeg mest sannsynlig blir å ta vikartimer i kroppsøving. Knis!