torsdag 24. mai 2012

Nyttårsforsett

"Nå?", tenker du kanskje, men jeg er av den formening at nyttårsforsetter kan man ha når som helst - jeg har som oftest ingen i januar, men mange både i mai, august og november. Denne gangen er nyttårsforsettet for sommeren å sitte mer i parken ved meg. Et oppnåelig mål som bør gi mye glede. I går leste jeg ei hel bok mens jeg nøt solnedgangen der. I dag skal jeg ta turen forbi etter at jeg har gått en solskinnstur og sett på alle de som velger å benytte varmen til å vise alt for mye hud. (Og etter at jeg har vært på apoteket og hamstra mer pollenmedisin, men det er en annen historie, jeg lovet meg selv at dette ikke skulle bli et sutreblogginnlegg, selv om det er det jeg har mest lyst til å skrive...).

Parkativiteter av stor verdi: lese bok, stirre på folk, småprate med en venn, skrive i den manuelle bloggen (aka dagbok)..

Gi deg selv et kosenyttårsforsett i dag, du også!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kom til kulden og kos deg uten så mye pollen
mh

anne karlsen benum sa...

Her er det også lenge til det blir noe pollen. Men tro meg, jeg føler med deg. Man har lov til å sutre når man har pollenallergi. Jeg pleier å skrive sutreinnlegg på bloggen når jeg har det.