mandag 17. desember 2012

tid. på Borghild-måten

Noen har problemet at de alltid kommer litt for seint. Jeg er motsatt, har jeg en avtale klokka 14.00, så er jeg der seinest 13.45. (Eventuelt så kretser jeg hvileløst rundt stedet der jeg skal være og venter på at det skal bli mindre pinlig å melde min ankomst).

I det siste har det skjedd to ganger at jeg har måttet gjøre noe så hårreisende som å sende melding til de jeg skulle møte og si at jeg kom til å bli sein. Med det naturlige resultat at jeg for en gangs skyld kom bare FEM minutter FØR avtalt tid - og måtte vente alene på de som hadde tilpasset seg etter min melding om forsinkelse.


1 kommentar:

anne karlsen benum sa...

Der kjenner jeg meg igjen. Jeg kommer også alltid for tidlig til ting og må ofte gå en ekstra runde.

Jeg ønsker deg en kjempefin jul, Heidi!