mandag 12. oktober 2009

Can I help you with your bags, Madam? Do you like the hotel, Madam? Are you enjoying your stay, Madam?

Yes, I am enjoying my stay, but I'm from Norway, I'm not used to this kind of luxury....

Lille Heidi fra langt mot nord tok turen til München, til et hotell litt finere enn det hun er vant til. En sørvis som nesten ble slitsom, og et hotellrom med alt ei jente kan ønske seg: badekar! (man skulle kanskje tro at her kom det en lang rekke med fasiliteter, men det var helheten, sørvisen og badekaret som imponerte meg - jeg rakk å bade tre ganger i løpet av helga, ikke verst!)

Ellers er jeg enda i lykkerus over de fine, nye støvlettene mine - jeg får fortsatt litt sånn nyforelskasug i magen når jeg tenker på dem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ka hotellet heit? så eg kan gå på nettet å sjå.

mh

Borghild sa...

la meridien

Fru Fortuna sa...

Så herlig! Kommer det bilde av støvlettene på bloggen eller facebook? :)