mandag 5. oktober 2009

Ting på P

P-pille, Psykolog, Paaaaaven, Puffet ris, Pakkeske, Pakk-esel, Plastpose, Peanøtt, Papegøyen polly? Det sto ikke på gode forslag da jeg skulle på P-fest.





Men, jeg hadde på forhånd konferert med min mest kreative (og kanskje litt gale) venn, og falt pladask for forslaget om å kle meg ut som Popcorn. En oppgave som viste seg å være nærmest umulig, og nei, det var INGEN som klarte å gjette hva jeg skulle forestille... (og prøv å gå med et smykke av popcorn en hel kveld - det lukter ganske ufresht etter hvert...)





På festen ellers var det en Pokerspiller, en Postkasse, to Pirater, en Politikvinne, en Peter Smart, en Paprika og en Piccasso.




bildet er ganske dårlig, tror jeg, men dere får hvertfall et innblikk i hvor lite pocorn-aktig jeg egentlig var...

(jeg er mest stolt av popcorn-hårbåndet - superlim fra favorittbutikken (Clas Ohlson, altså) er fantastisk)

5 kommentarer:

Anonym sa...

syns du va kjæmpe popcorn

mh

Åshild sa...

Fin! (På en litt byllepestaktig måte...:)

Veeeeldig kreativt, da. Det skal du ha!

Anette sa...

Hahaha! Jeg syns du gjør deg som popcorn. Neste gang kan du dra den enda lenger og lage en kjole av popcorn - da må de vel skjønne det!

Rita sa...

eg hadd vel vært dømt t å va postdama.... :p

Anita sa...

Pocahontas da?? :P