søndag 29. august 2010

Nye blogger på blogglistene her, på den med folk jeg kjenner har jeg lagt til noen blogger jeg har snoka meg til over facebookprofiler, blant annet til noen "litt yngre" slektninger, men også til den svært anbefalelsesverdige bloggen til Kathrine, med mye god snacks og fine syerier - tenk å være så flink!

På den andre lista har jeg rett og slett bare rydda i favorittene i nettleseren, merker meg at det er enklere å ha dem lagra her, og få oppdatering, enn å skulle gå gjennom ei milelang favorittliste ukentlig. (ja, jeg bruker ALT for mye tid på blogger - det er den perfekte tidtrøyte!)
De fleste aner jeg ikke lengre hvordan jeg fant, eller hvor lenge jeg har lest dem - men det er spennende å lese andres tanker.

2 kommentarer:

monika sa...

google reader er min nye bestevenn på internett, der legger jeg inn alle bloggene som jeg leser og har alt på en plass.

Borghild sa...

kanke du heller tipse meg om noen av bloggene du leser?