lørdag 7. mars 2009

Fra barnemunn

Eg tenkt på, da eg blogga forrige innlegg, at etter et sånnt innlegg bi det vanskelig å kom med nå positivt. Takk for all støtte allesammen, ska bare klargjør at eg sjøl har det bra, sånn bortsett fra at det aldri e artig å vit at andre har det vondt... Alt bi liksom litt feil. men derfor bare hopp eg i det, å blogg to morsomme sitata:
Begge sagt tell min veileder L (Lærer),en ikke særlig gammel mann..

Sitat 1:
L: "når tror du jeg er født?"
E (elev): "1916"

Sitat 2:
B (barnet, 4 år til L (lærer) i rollen som P (pappa): "du e ei gammel kjærring pappa, du får ikke bursdagsinvitasjon."


Ellers ha eg aldri vært så stolt som i kveld, da han Håvard holdt tale tell den nydoktorerte kompisen, og hørtes ut som han aldri ha gjort anna enn å hold tale. skjulte talenta - så fantastisk sjarmerende!

1 kommentar:

Marthe-Julie sa...

Den derre bursdagstrusselen starter barn med veldig tidlig altså... "Du får ikke komme i bursdagen min og få godteri." Den har jeg fått en del ganger av min kjære niese. Men så har hun sagt i barnehagen at jeg er bestevennen hennes, så alt er bra allikevel:)