fredag 29. mai 2009

Hu vant!

Fikk akkurat en sms fra sparesset som er på fest med samen. Samen vant visst premie for beste kostyme - og syersken som sitter hjemme i sofaen føler seg ganske stolt.

(ja, tenk om jeg kunne å snu rundt på bildene - men siden jeg ikke kan det, får du ta jobben med å vende på hodet ditt - eller rett og slett løfte laptopen litt, så du får se de to flotte jentene i rett vinkel).
I går var Syersken Speider - og laget seg en blomsterkrans av løvetann, eller tulipaner som hun helst liker å kalle det. (Biolog, sa du? neppe!)

2 kommentarer:

Åshild sa...

åååh, så kult!! grattis te syersken! no vet æ kæm æ ska spør hvis æ ska på bokstavfest nånn gang..:)

søt med krans va du og!

Zillapilla sa...

Kan du lære meg å lage sånn krans? Har aldri kunnet det, jeg.. Og biologi er vanskelige saker. Jeg sliter nok mer med dyrene enn blomstene