onsdag 10. juni 2009

apropos

referanser...

Drømte i natt at jeg sendte mail til to tidligere arbeidsgivere for å spørre om de ville være referanser for meg når jeg søker jobb. I tillegg la jeg til en tredje mottaker på mailen; en viss kjendisadvokat av utenlandsk opprinnelse.. (Ja, på grunn av google-skrekken tenkte jeg ikke nevne navn, men det må da være nok?)

Det første svaret jeg fikk, var fra advokaten som poengterte at vi aldri hadde møttes* og at han syns søknaden jeg hadde skrevet var helt ubrukelig, jeg kom aldri til å få jobb med den.

*Da hadde han tydeligvis glemt den gangen vi møttes på rema i Olav Tryggvasonsgate og han var svett og fin etter en joggetur.

1 kommentar:

Anita sa...

Og nå kommer jeg til å ha bildet av den svette, fine kjendisadvokaten på hjernen resten av dagen. Hmmm... gjør egentlig ikke noe det...