mandag 8. juni 2009

prinsesse vil-ikke

Ting jeg ikke vil:
- skrive fine ting om meg selv
-skryte av utdannelsen min
-få det til å virke større og viktigere enn det er at jeg er speiderleder
-late som om erfaringene mine betyr noe
-smiske for arbeidsgivere
-fylle inn cv-malen på jobbnorge
-finne ut hvem jeg skal bruke som referanser, og langt mindre spørre disse om å være det
-sende den mailen og spørre om det er noe mer håp om drømmejobben... noensinne?

Den positive motsatsen til dette innlegget, ting jeg vil, kommer plutselig.

3 kommentarer:

Margrethe sa...

Eg e så enig. Jobbsøking e d kjipeste i verden! Men du må bare tenk sånn at pluselig en dag sett du der med en jobb, og da va alt verdt det. Årna seg :)

Fru Fortuna sa...

Klart du ska skryt av kor flink du e! Lykke te :o)

Pita sa...

Ååååh, jeg vil også ha jobb, og nå har jeg gjort alt du har skrevet på lista (bortsett fra jobbnorge, men NAV fungerer vel også), og jeg har fortsatt ikke noe jobb:(

Stressa!