fredag 25. september 2009

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kjære naboer: beklager hvis dere tror jeg blir utsatt for vold akkurat nå. Eller at jeg har falt ned trappa. Men det er heldigvis veldig mye mindre dramatiske årsaker til at jeg sitter og hyler høyt akkurat nå. Man skulle faktisk ikke tro at det kunne komme så mye smerte ut av ei tå. Men det er altså tåa, den venstre stortåa for å være spesifikk, som er årsaken til hylinga!

I dag har fotpleiern klippa bort halve neglen min, og sagt at det "snart" skulle bli bedre, om ikke lenge skal jeg kunne gå normalt igjen - og over helga kunne jeg begynne å bruke sko hele dagene igjen. (og takk for det, for jeg har ikke følt meg smart de siste dagene der jeg har halta rundt i sokkene på dragvoll)

Men foreløpig er det ikke mindre vondt enn før - snarere tvert i mot!

(og min personlige sykepleier som driver aktiv facebook-veiledning i hvordan stille smertene har sagt at når verken paracet eller ibux hjelper - da gjenstår bare sympati - i store mengder!)

2 kommentarer:

Åshild sa...

Her kjæm litt sympati: daaaaaakar dæ.

=)

Pita sa...

Dyyyp sympati sendes over via tankekraft:)