onsdag 16. desember 2009

Dagen i dag:

08.00: Stå opp, lete huset rundt etter kosebuksa, ende opp i pysjbuksa og med en viss undring over hvor kosebuksa har gjort av seg...
12.00: Ta ut nystekte rundstykker og boller fra ovnen, smake litt, hoppe i dusjen og stikke til byen.
13.00: Lete etter julegaver til han som har kjøpt en hel haug med greier til meg. Få et utall panikkanfall i sentrum over at jeg er HELT, ja HELT tom for gode ideer. Ende opp med å kjøpe... (nei, det kan jeg kanskje ikke skrive her, selv om han påstår han ikke leser bloggen min...)
15.30: Løpe innom hjemme, pakke inn pakkene.
16.00: stikke tilbake til byen, gå innom "en frisør ved siden av teateret" for å finne broren til ei venninne og gi ham julegava hennes. Det er MANGE frisører ved teateret - rene oppdagelsesferden. Lurer på hva frisørene de to første stedene jeg var innom tenkte når jeg sa: "Er det en som heter Magnus som har time her sånn ca nå?"
Løpe innom Rema, hamstre en 8pk kleenex.
16.30: Middag med Pingvill. Bruker litt over 1 pk kleenex.
18.00: JULESTEMNING i olavshallen med Ingvill. bruker 4 pk kleenex. Ikke fordi jeg blir rørt, altså, men det dukka plutselig opp en liten juleforkjølelse.

Hjemme i sofaen dukka plutselig House opp*, herlighet for en dag! (kleenex-forbruket er stadig stigende, virker som noen ikke tåler å slappe av...)



*På TV, altså. Ikke i sofaen, det hadde jo vært litt kreizi...



Jeg lurer fortsatt på hvor kosebuksa er, har DU tatt den?

2 kommentarer:

guro sa...

Er ikke kosebukse og pysjbukse to sider av samme sak?

Fru Fortuna sa...

Takk for konserten :)
Og jeg synes du var diskre som bare snøyt deg når de spilte høyt ;)

PS! Jeg har ikke tatt kosebuksa!

Hilsen Pingvill