lørdag 12. desember 2009

kjæresteri

Man vet forholdet har vart noen år når dette skjer:

Mannen skal sove et annet sted ei natt, han pakker feil tannbørste i lomma og drar avgårde. Om kvelden oppdager dama det, ler litt av ham og bruker hans tannbørste. Når han kommer tilbake fra utflukten, viser det seg at han har lagt igjen tannbørsten hennes borte - og de bruker samme tannbørste et par ganger. Så drar han på butikken, kjøper en ny tannbørste, og begynner å bruke den. Dama fortsetter å bruke hans gamle tannbørste og tenker at hun snart skal kjøpe en ny til seg selv også. Hun kjøper ny, går med den i veska på jobb og andre aktiviteter i to uker, og tenker fortsatt at hun kanskje burde begynne å bruke den nye freshe tannbørsten snart. Hun blogger så om det, og går på badet og pusser tennene med hans gamle enda en gang...

Kjærleiken er klissete og ekkel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

du e no du...
mh

Margrethe sa...

Eg har et litt anstrengt forhold til tannbørsta (synes egentli d e ekkelt å bruk en tannbørste som eg har brukt før..), så ÆÆÆÆSJ Heidi! Eg kommer t å kjøp et lager av tannbørsta t deg t jul! ;)

bombadil sa...

Bra du tar ansvar, Margrethe…

Marthe-Julie sa...

Jeg håper jeg aldri blir så glad i noen at jeg syns det er ok å byttelåne tannbørste...