torsdag 25. februar 2010

Små gleder


- OL er snart ferdig (det er ingen liten glede, egentlig enormt stor)

- Det har blitt mildere, kanskje fryser vi ikke i hjel på skituren på lørdag (som forøvrig er siste vinterhelgedag sammen med han som skal på havet igjen, det er IKKE en glede)

- Om litt over ei uke har jeg bursdag (ikke en glede, sier du? bli gammel, sier du? jeg sier: KAKE!)

- Billettene, visumet og reisehåndboka til Kina er i hus. Jeg har begynt å tenke med gru på detaljer som spisepinner. Men gleden overskygger så absolutt det faktum at sjansen for at jeg sulter i hjel over matbordet er høyst reell. (og at jeg innser at maten nok er så god, at jeg kanskje får til spisepinnene bare på grunn av det)
(det skremmer meg også litt at Kina visstnok har blokkert blogspot, så hvis jeg skulle være heldig nok til å få tilgang til internett i løpet av ferien, kan jeg verken lese eller skrive blogg...! traume!)

- den siste gleden er noen fine ord jeg har fått, som nok ikke bør gjengis her. Gi noen et fint ord, du også!

Takk for meg!






1 kommentar:

bombadil sa...

Du kan jo skrive bloggen i mail og sende til noen du stoler nok på til å gi dem passordet for å legge dem ut...