mandag 21. februar 2011

praktisk pakking

Jeg har prøvd ut dette alle skryter sånn av. Jeg har reist lett. Vi har delt en koffert for en langhelg.

Jeg har gått i....(wait for it)... bukse hele turen. Èn bukse (mer enn det er det vanskelig å finne i mitt klesskap uten å gå løs på turutstyret). Attpåtil var det 18 minusgrader hele helga, så under buksa har jeg hatt deler av turutstyret, nemlig ulla mi. Ull er gull, rett og slett. Men... det er virkelig mer praktisk enn pent. Ikke helt meg, med andre ord. (uten at denne setninga skulle bety at jeg er den peneste jeg vet om.. whatever)

Riga var som forventet, en veldig fin tur, et kult marked, god mat (bedre enn ventet, faktisk), verdens beste reiseselskap og fryktelig mye folk i svære pelskåper (og pelsluer). Og billig. Alt hva man kan ønske.




2 kommentarer:

Fru Fortuna sa...

Høres ut som ei fin helg, til tross for buksa ;)

Anonym sa...

korsen fekk du all shoppinga med deg heim? eg tenk på med én koffert på deling?

mh