søndag 12. februar 2012

tweets?

For ei stund siden bestemte jeg meg for å begynne å følge litt mer med på Twitter. Hovedsakelig fordi jeg irriterte meg over at facebookvennene mine deler for lite - og jeg trenger underholdning i hverdagen.

Planen var spesielt å finne flere interessante blogger, nettsider og avisartikler. Gjøre det lettere å følge med på nettet.

Fortsatt er jeg i tvil om hva jeg skal med twitter, men jeg har funnet noen nye blogger - spesielt om feminisme, bøker og samfunnsdebatt, og kanskje fått et par nye lesere på min bokblogg?

I dag oppdaget jeg initiativet Les for en god sak 2012.

Jeg kaster meg på, og lover at når desember kommer, skal jeg gi 5 kroner for hver bok jeg har lest i 2012 til Røde Kors. Vil du følge utfordringen? Du kan velge organisasjon selv, men poenget er at lesingen skal være med på å bidra bittelitt til en bedre verden.


Og du kan følge meg på @HeidiBorghild

Ingen kommentarer: