onsdag 1. februar 2012

Ventetid

På jobb har vi stadig skriverproblemer. Vi bytter skriver oftere enn enkelte bytter sokker, føles det som - og de nye skriverne funker som oftest dårligere enn den forrige. En kilde til mye frustrasjon, og heldigvis også litt humor.

(Jeg er glad jeg klarte å komme deg i forkjøpet med å se at dette var bloggverdig, Kjell)

Den nyeste skriveren har en nykke, den trenger en pause innimellom. Sånn for å hvile seg litt. Slappe av litt. Midt i utskriftene som haster veldig når vi er på vei til undervisning. Og da kommer teksten: "Venter på å skrive ut" opp i displayet...

Hva betyr det?

Når jeg ligger på sofaen, kan jeg si: "Jeg venter på å rydde"
Når jeg sitter på kafe: "Jeg venter på å spise sunt"
Når jeg sover: "Venter på å stå opp"

?

Og nå: "Jeg venter på å gå til sengs"


Ingen kommentarer: