torsdag 1. mars 2012

Too much information

I etasjen over oss bor det et par med en liten unge. I dag traff jeg, for andre gang denne uka, bestefaren til denne guttungen, og han er av typen som småprater litt når vi ses i trappa utenfor huset. Så mens jeg sto der og utvekslet "vær, ja, sånn er det, snart vår"-frasene med ham, så kom det som sikkert var kona hans ned trappene.

"Vi skulle være barnevakt, men så spydde ungen, så vi måtte ringe til foreldrene og få dem til å komme hjem"

Så langt var det greit, jeg akka meg som seg hør og bør, og så kommer oppfølgeren:

"Så nå har jeg ikke undertøy på meg!" (og dette utsagnet følges av at hun åpner litt på jakka si, som for å vise meg, eller noe...)

Note: jeg er oppmerksom på ironien i å gjengi denne samtalen, da det definitivt må regnes som for mye informasjon. Generelt er bloggen min for mye informasjon.

Jeg har aldri vært god på smalltalk, og noen mennesker gjør det virkelig ikke lettere for meg! UNDERTØY!

Ingen kommentarer: