tirsdag 28. februar 2012

statusrapport

om livet sånn i all sin enkelhet:

- statistikken viser at i en gruppe med 20 studenter vil maksimalt 1 til enhver tid ha gjort leksene sine.
- jeg tok fly (widerøefly, til og med) i helga, uten å bli redd. STOLT!
- jeg har akkurat kasta en hel pose full av hårkliper, gamle øyeskygger, brillepussekluter, blyantstumper og annet skrap fra badeskuffa. Hvorfor? Delvis fordi det var gammelt og aldri i bruk, men mest av alt på grunn av den enorme, skumle edderkoppen jeg måtte drepe nedi der tidligere i dag. (Triks: Spray dem i hjel med hårspray, funker som fjell!)
- mine sosiale ferdigheter er til allmenn (det vil si min egen) forlystelse stadig vekk. Er det mulig???
- i dag jogga jeg opp hele bakken for første gang, så da har vel formen blitt litt bedre da. Huff.
- han på havet har bursdag i dag, og er alt, alt, alt for langt borte fra meg. På havet, nemlig :(
- jeg begynte på ei bok, og den er alt for tankefull og kjedelig, og nå har jeg ingenting å lese! Trenger nye bøker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Boktips: " noen kjenner mitt navn"

Borghild sa...

http://borghildsbokblogg.blogspot.com/2010/04/noen-kjenner-mitt-navn.html

Elsket den! :)