torsdag 22. oktober 2009

en gang bestemte jeg meg for ikke å blogge når jeg var i dårlig humør - det skaper rett og slett ikke så god underholdning. Men, sorry, kanskje er ikke bloggen en underholdningsside på linje med side2.no og annet tull....

ting som har irritert meg i dag:
-hun derre på bussen som spilte så høy musikk at jeg hørte den gjennom det "veldig kule" headsettet hennes. (HAT)
-han på bussen som ikke hadde pussa tennene sine.. æsj
-hun på bussen som var irriterende mot han andre på bussen (saklig, ja.. jeg vet!)
-tusen sms og bare negative svar
-tusen telefoner, og bare beskjed om å ringe en gang til
(vurderer å kvitte meg med hele mobilen - i den tro at jeg da skal slippe å styre sånn med alt mulig av forsikring, og speider og styr)
-at halsen min blir mer og mer sår, og at jeg nå høres syk ut når jeg snakker
-at utlendinger (les: elevene) er så fordømt høflige hele tiden. jeg får FNATT av "let me help you with that" og "hvordan har du det?" og folk som løper fram foran meg for å åpne døra for meg. Herregud, skjerp dere!

Starta dagen med 2 paracet (anette: takk for tipset, 2 er bedre enn 1) til frokost, og planlegger å holde ut uten flere før kvelden kommer.

gleder meg til jul, da skal jeg sove!

2 kommentarer:

Anette sa...

Og 3 er bedre enn 2!

Gleder meg til å sove jeg også! Og litt til jul.

(andente er kodeordet under her, nesten navnet mitt med veldig tett nese!)

Zillapilla sa...

Så søtt bilde av deg =) Håper dagen i dag er bedre!